[主页] [关于我们] [English Version] [Versi Melayu] 2019-12-16 06:07:27
主页

4D
[搜寻] [排名]
[数字] [组合]
3D
[搜寻] [排名]
[数字] [组合]
5D
[搜寻]
[数字]
6D
[搜寻]
[数字]
TOTO
[搜寻]
[号码]
解梦
[搜寻]
(测试)
成绩
[按期数]
[按日期]
[论坛]
[聊天室]
[预测比赛]

[论坛] [新回应] 上一主题
上一主题
  下一主题
下一主题
作者 内容
samadahmad

加人: 2019-06-30
回应: 48
khas untuk saudara mastermkt

Nama gah, mastermkt. Tapi cai ke longkang jer wakakakaka. Baik letak nama mastertapakkaki..

投稿于 2019-12-03 09:36:11



作者 回应
hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
Canon, you quietly call me. Better we settle outside between Malay & Chinese. I'm residing in Sri Gombak.

投稿于 2019-12-04 12:13:32

canonktm

加人: 2005-08-11
回应: 154
Samadahmad, U r right!! This mad dog is famous for his master IQ zero. Hot10= MasterMKT. He likes to twist and turn. He always look down upon people. After all we lose or win is none of his business. He is very very sick!!!

投稿于 2019-12-04 11:43:18

samadahmad

加人: 2019-06-30
回应: 48
Wakakaka jangan melenting... number kau bg pun ke lubang taik kau sibuk kutuk orang wakakakaka... kau jangan hina orang master.. kau cakap main mkt untuk cari duit.. ikut style lu bukan cari duit dah tu.. perabis duit lg ada la wkakakakakaka.. x puas hati call aku.. kita jumpa bertumbuk

投稿于 2019-12-04 10:23:46

hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
WhatsApp status kau dah blank tak ada gambar lagi tapi gambar kau pakai songkok bergambar dgn betina sundal kau tu ada tersimpan elok dlm HP aku. Kau tengok aku tidak sejahat kau budak hotel. Aku tak upload gambar org tanpa sebab. Kau buat Id kepalaular ke kepalanaga ke atau kepalapenyu ke semua aku tahu. SEBAB di Id yg kau cipta itu bau TAIK kau tetap samalah budak Hotel hahahah...kau kaki romeo main betina jelah Ashraf. Kaki perempuan biasanya pondan penakut mcm kaulah. Sundal kau tu rupa dia ada iras2 Ella masa zaman muda hahahah...

投稿于 2019-12-04 01:38:18

hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
Budak hotel, jaga2 tulisan kau tu. Aku tak pernah mulakan dgn kau. Aku cuma hantam Cina musuh org Melayu. Kau create Id apa pun bau taik kau aku dapat hidu hahahah...sekali lagi kau tulis yg aku marah aku akan upload gambar kau dgn betina sundal tu kawan. Bila dah upload tak boleh padam lagi. Gambar betina sundal tu jelas boleh kenal muka dia. Kau nak bersahabat dgn aku terima. Kau nak buat musuh dgn aku silalah beri lokasi hotel mana kau kerja di Pulau Pinang. Aku tetap di Sri Gombak. Aku tak lari punya hahahah...

投稿于 2019-12-03 20:44:41

hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
Nasihat ikhlas drp Hot10. Kalau kurang duit atau gaji kecil mcm Mamat kita yg kerja hotel di Pulau Pinang ini, jgn cuba2 main MKT. 100% kau akan kalah punyalah. Jgn kerana MKT kau jadi gila mcm Mamat di atas ini dah la hahahah...Mamat di atas ini ada 3 4 ID lagi yg tak berguna dlm ni. Mamat ini kaki betina mcm filem hindustan tu tapi perasan nak jadi gangster dlm ni. Nanti Hot10 upload gambar Mamat pencacai najis hotel ini dlm forum hahahah...

投稿于 2019-12-03 16:03:59

hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
Celaka budak hotel pukimak seekor ni. Aku dok hantam Cina yg nak bunuh Melayu kau hantam aku pasal MKT. Aku dah tulis 99.99% akan kalah kena telan dgn MKT termasuklah aku pun kau tak faham2. Cibai lu budak kerja Hotel.

投稿于 2019-12-03 13:18:07

hot10

加人: 2011-09-09
回应: 4097
Mastermkt tu siapa? ID aku Hot10. Tak ada pun tulis Mastermkt di ID aku tu. Jgn main MKT lagilah Mat. Gaji kecil kerja hotel sebagai pencacai najis tak mampulah nak menderma kpd MKT pada setiap draw Mat. Kau pergi main betina jelah Mat. Kau tak ada luck dgn MKT ni. Jgn main lagi. Suruh betina yg dlm status kau tu lancap batang kau buat pelepas majal tu Mat. Pppuuuiii budak hotel nak naik minyak...

投稿于 2019-12-03 12:49:38


Response Time: 32.3 s (25)
Email: [email protected]
Copyright 2002-2019 4D2U.com. All Rights Reserved.