[Home] [About Us] [Versi Melayu] [Chinese Version] 2020-04-10 13:51:45
Home

4D
[Search] [Ranking]
[Digit] [Permutation]
3D
[Search] [Ranking]
[Digit] [Permutation]
5D
[Search]
[Digit]
6D
[Search]
[Digit]
TOTO
[Search]
[Number]
DREAM
[Search]
(beta)
RESULTS
[By Draw]
[By Date]
[Forum]
[Chat Room]
[Competition]

[Forum] [New Comment] Previous Topic
Previous Topic
  Next Topic
Next Topic
Author Message
roslikerteh

Joined: 2016-06-02
Posts: 355
boleh kaya ke main ekoq ni?

jawab jap sifu hot10

Posted on 2018-10-06 11:35:32



Author Comments
joe6458

Joined: 2012-02-27
Posts: 153
main num blh jadi kaya raya jika kena 1st prize

Posted on 2018-10-06 15:25:05

degawan

Joined: 2007-07-12
Posts: 291
lu semua bodoh mcm babi

Posted on 2018-10-06 14:39:06

nabimohd

Joined: 2017-06-19
Posts: 27
mkt blh buat lu semua bangkrap dan papa miskin...haram main nom ekor..taubatlah.....pi cari kerja yg halal....

Posted on 2018-10-06 13:42:51

mktlover

Joined: 2017-07-21
Posts: 101
kalau dah nama tu judi..tak ada maknanya kaya.melainkan kena magnum life tu kaya lah..hari2 duit masuk.haha

Posted on 2018-10-06 13:18:09

roslikerteh

Joined: 2016-06-02
Posts: 355
hehehe hot10 ingt lg saya ye... saja masuk forum lama x masuk

Posted on 2018-10-06 13:17:49

hot10

Joined: 2011-09-09
Posts: 4177
tidak. mkt akan menyebabkan kamu jadi papa kedana dan bertambah susah. contoh terdekat adalah shieda2 dan sifu4385. kerana tak ada duitlah 2 ekor ini merayau-rayau dlm ni mencari mangsa untuk ditipunya. aimaan, 4dpowersoft, jani4d pun tak ada duit. kerjanya cuma buat iklan nak tipu duit kau tu ashraf.

Posted on 2018-10-06 12:57:13


Response Time: 18.5 s (47)
Email: [email protected]
Copyright 2002-2019 4D2U.com. All Rights Reserved.